تور گردشگری یاسوج ،تاریخ 28 شهریور برگزار شد

امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران دفتر شیراز
تندرستی، گواراترین نعمتهاست.

تور گردشگری یاسوج در تاریخ 28 شهریور در حالی برگزار شد که تعدادی از همکاران گرامی که برای این تور ثبت نام کرده بودند در محل های تعیین شده حاضر نشدند ، که این موجب شد اتوبوس ها با کمی تاخیر به سمت یاسوج حرکت کنند. در بین را ، نرسیده به سپیدان کنار جوی آب، اتوبوس ها توقف کردند و خانواده ها کنار یکدیگر سفره ها را پهن نمودند و صبحانه را به هم میل کردند و شور و نشاط خاصی بین خانواده ها و بخصوص بچه ها وجود داشت و این نوید بخش اردوی بسیار خوبی را می داد و من خودم به شخصه از دیدن این صحنه ها بسیار خوشحال بودم .

بعد از صرف صبحانه در کنار خانواده ها و پیدا کردن دوستان و همکاران جدید از دیگر مناطق عملیاتی که بسیار دوست داشتنی و بامحبت بودند به سمت یاسوج حرکت کردیم و با رسیدن به آنجا مستقیم به هتل چهار ستاره آزادی یاسوج رفتیم .

با ورود به هتل، چیزی که جلب توجه می کرد 2 بنری بود که در دو طرف درب ورودی قرار داشت و حضور همکاران گرامی شرکت نفت فلات قاره را خیر مقدم می گفت.

بعدازظهر آن روز به آبشار یاسوج رفتیم که پیاده روی زیادی داشت ولی پیاده روی در کنار خانواده ها و همکاران باصفا بسیار خوب و بانشاط بود به طور که دو همکار قدیمی و پیشکسوت جناب آقای ایرج باغستانی و سید نصرالله موسوی که نماد تلاش و کوشش هستند بسیار با وقار هم گروه را هدایت می کردند و همه به جوان تر ها نشاط می دادند.خانواده این دو عزیز به خصوص همسران محترمشان بسیار با محبت بوند که انگار سالها ما را می شناسند و حضور این دو عزیز و خانواده هایشان به ما دلگرمی می داد در ضمن از امید خان باغستانی نباید گذشت که در عین

شور و و نشاط جوانی که دارد همیشه سعی میکرد به خانواده ها که بچه کوچک دارند کمک کند تا به همه خوش بگذرد.

و روز بعد با تحویل دادن اتاق های هتل به سمت چشمه میشی سی سخت حرکت کردیم و بعد از بازدید از چشمه به هتل برگشتیم و نهار را خوردیم و به سمت شیراز برگشتیم.

این اردو به ما که خیلی خوش گذشت و بسیار از کمبود ها و ناهماهنگی های قبل برطرف شده بود و کیفیت غذا ،هتل،رستوران،راننده ها همه و همه بسیار بهتر و مطلوب تر از قبل شده بود.

و اکثرا از این تور راضی بودند هر چند که ناملایماتی در اول سفر و آخر سفر از طرف مسئولین تور پیش آمد ولی با این حال از نظر من این اردوی تفریحی نمره قبولی را گرفت زیرا همین در کنار خانواده ها و همکاران بودن و آشنا شدن با  همکاران در مناطق دیگر بسیار با ارزش و سودمند بود.

در این اردوی تفریحی از همه مناطق، بهرگان،خارک،لاوان،سیری،قشم همکاران گرامی حضور داشتند.

از نکات جلب توجه حضور دو برادر به نام های محمد رضا خرم پناهی از سیری و مجتبی خرم پناهی از قشم بود که از همکاران باصفا و جوان ما، که مایه افتخار ما بود که با آنها آشنا شدیم و امیدوارم که این دوستی ها همچنان ادامه داشته باشد

و یکی از نکات منفی این تور تفریحی عدم حضور آقای دادگر  در کنار خانواده محترمشان بود. آقای دادگر که یکی از همکاران ورزشکار و باشور و نشاط ما در سکوی سلمان هستند بعلت حضور در منطقه لاوان نتوانسته بودند در این اردو حضور داشته باشند و جایشان بسیار خالی بود و برای این همکار عزیر و خانواده محترمشان آرزوی سعادت و سلامتی را داریم ولی حضور پسرهایشان بسیار پرشور بود به خصوص محمد دوست داشتنی که جای پدر را پر کرده بود.انشالله شرایطی از طرف شرکت  فراهم شود تا همه همکاران حتما با خانواده هایشان حضور داشته باشند و این نیازمند همکار و برنامه ریزی مسئولین مناطق است تا چنانچه همکاران گرامی که با شرایطی مشابه آقای دادگر مواجه می شوند با آنها همکار لازمر ا انجام دهند تا بتوانند در کنار خانواده خود به این اردو ها بروند خواهشمند است مسئولین محترم کمی خودشان را جای این عزیز قرار دهند.

آقای منفرد نماینده آژانس پرنده طلایی مجری این تور تفریحی به هر خانواده  در پایان این اردو کادویی به رسم یادبود اهدا کرد.

اسامی تعدای از همکارانی که در این تور تفریحی حضور داشتند

خارک

آقایان ایرج باغستانی،سیدنصرالله موسوی،رضا خرمی،رضا کهنسال و...

لاوان

آقایان عباس عباسی،عبدالله مرادی،رضا دادور و...

بهرگان

آقایان محمد قاسمی پور،سید رحیم موسوی،صفر جوهری،غلامرضا کواری و....

سیری

آقایان علیرضا خواجه پور،محمد تقی اکبری،محمدرضا خرم پناهی،حقیقت جو و...

قشم

آقای مجتبی خرم پناهی

در پایان از همه مسئولین شرکت نفت فلات قاره و در راس آنها، جناب آقای زیرک چیان زاده، مدیرعامل محترم و همچنین جناب آقای ظروفچین و همکار گرامیشان آقای قنبر پور و به خصوص خانم شتالی مسئول امور رفاهی و درمانی دفتر شیراز ، از طرف همه همکاران محترم ،کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم و امیدوارم که این اردوهای خانوادگی همچنان به شکل بهتر و پربارتری ادامه داشته باشد.

کانون زندگی تان همیشه گرم و باصفا

به امید روزی که این اتفاق های خوب بارها و بارها تکرار شود.

نظرات شما عزیزان:

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

سلام خدمت شما همکاران محترم ساکن شیراز،در این وبلاگ اخبار و اطلاعیه های واحد ورزش همگانی شرکت نفت فلات قاره و امور رفاهی دفتر شیراز درج می شود. کانون زندگی تان همیشه گرم و باصفا